Rion |
Szlachcic z krainy ludzi |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2008 |
Posty: 778 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tylawa |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/post_corner.gif) |
|
Persony, które dostały ważne funkcje:
-Vreal - Lektor akademii magicznej (etc. etc. on ma zdecydowanie za dużo tytułów)
-Hinata- Arykapłanka (zawsze wspomoże i poczęstuje świeżym chlebem)
-Aleksandra- Arcymag, (masz problemy sfery magicznej? Idz do Arcymaga)
-Eresnar- Arcydyplomata (a tego w Tylawie nie zastaniesz ;p)
Ustalenia Kodeksu:
-Udział bogów w Tylawie jest równy każde bóstwo ma 25% w Tylawie,
-Każdy mag* musi posiadać Licencje na używanie magii, Licencje wydaje Akademia Magiczna,
-10% zysków z targu magicznego idzie do skarbca Rady Tylawskiej
-Każdy kupiec chcący sprzedawać swoje towary na Targu musi wykupić Licencje kupiecką 500 monet Otchłańskich co miesiąc,
-Czesne w Akademii Magicznej wynosi 20 toli złota co kwartał (4 miesiące nauki)
-W Akademii magicznej obowiązuje klauzura tajności, którą musi podpisać każdy uczeń przed rozpoczęciem nauki, wiedza którą posiądzie nie może zostać wyniesiona dalej,
-Każda ważna Persona z rady Tylawskiej raz na kwartał musi przygotować sprawozdanie,
-Głosowanie Rady i Sądu może znieść immunitet,
-Nadawać ziemie może tylko Rada,
-Magowie* są sądzeni w Akademii magicznej, a zuoczyńcy są sądzeni w sądzie,
-Powszechna Tolerancja,
-Gildia magii otrzymuje od Rady Tylawskiej 50% (??? ale czego??? to trza przedyskutować),
-Polowanie w Lesie Tylawskim zostało ograniczone do 1,5 kilometra w głąb lasu,
-Wszyscy ambasadorzy i dyplomaci podlegają Arcydyplomacie,
-Eony nie mają prawa wtrącać się do spraw pomiędzy kapłanami*
-Możliwość powołania się nowo przybyłego do Tylawy jako gościa. Do czasu przesłuchania osoba ta będzie "nietykalna" i przebywała w szafirowym pałacu,
Immunitet:
-magowie- na ich włościach,
-kapłani- w świątyni,
-urzędnicy- wszędzie ;p,
Wioski Cło:
Wioska nr1- 30% ryżu,
Wioska n2- 3 świnie co miesiąc + wyroby garbarskie,
Wioska nr3- pierwsza zaciężna armia,
Wioska nr4- 10 monet co miesiąc,
Nadanie Ziemskie:
-Gildia magii- dzielnica magiczna, 1/4 popiołowej pustyni,
Solujsze
DelvaDur
-Kaplica Pyro i Persefony w głównym mieście +5 misjonarzy z immunitetem,
-immunitet dla kupców obu krain,
-Szlak Handlowy,
-Cło 50 monet Otchłańskich za wóz dla Rady,
Otchłań
-Szlak Handlowy,
-immunitet dla kupców obu krain,
Kraina Wody
-Szlak Handlowy,
-immunitet dla kupców obu krain,
Gospodarka:
-Wybudowanie Przystani,
-Wybudowanie Wioski wokół Szafirowego Pałacu, (ok)
-Przebudowa Karczmy na Gospodę, (ok)
-Otworzenie szlaków handlowych z krainami sojuszniczymi,
Kodeks Miejski
Na terenie Tylawy Zabrania się pod karą grzywny:
*Wszelkiego rodzaju bójek w miejscach publicznych
*Wszelkiego rodzaju kradzieży oraz rozbojów na szlakach handlowych
*Wszelkiego rodzaju świadczenia usług prostytucji na ulicach oraz w miejscach publicznych
*Wszelkiego rodzaju handlu nie posiadając licencji
*Używania zaklęć bez licencji
Na terenie Tylawy Zabrania się pod karą pejczownia: [mamy Sigmaryte!!!]
*Wszelkiego rodzaju Kradzieży
*Wszelkiego rodzaju gwałtów
*Wszelkiego rodzaju zabójstw
*Obrazy władzy
Na terenie Tylawy zabrania się pod karą śmierci:
*Zdrady wolnej krainy Tylawy
*Dezercja
*Banicja |
|